چلسی به دنبال پیشنهاد ۱۰۰ میلیون یورویی به گودین، فیلیپه و کاستا
 
چلسی به دنبال پیشنهاد ۱۰۰ میلیون یورویی به گودین، فیلیپه و کاستا

چلسی در نظر دارد با پیشنهادی ۱۰۰ میلیون یورویی سه بازیکن اتلتیکو مادرید را برای فصل آینده به خدمت بگیرد.

خبرگزاری فارس: چلسی به دنبال پیشنهاد ۱۰۰ میلیون یورویی به گودین، فیلیپه و کاستا
 

به گزارش خبرگزاری فارس، ژوزه مورینیو به دنبال این است که چهره جدیدی از تیم چلسی برای فصل آینده با استفاده از بازیکنان اتلتیکومادرید بسازد. تیم لیگ برتری خودش را برای قرارداد 100 میلیون یورویی به منظور انتقال دیگو گودین، فیلیپه لوئیس و دیگو کاستا به استمفورد بریج آماده می‌کند.

فیلیپه لوئیس تصمیم گرفته است راهی لندن شود و هرچند دیگو سیمئونه صحبت‌هایی با او داشته اما مدافع اتلتیکو تصمیمش را برای آینده گرفته است. گودین نیز مورد توجه باشگاه‌های بزرگ زیادی قرار گرفته و به نظر می‌رسد چلسی هم به دنبال تقویت خط دفاعی خود است. از آنجایی که ژوزه مورینیو یکی از تحسین‌کنندگان دیگو کاستا است، شاید این مهاجم هم به جمع این دو بازیکن اضافه شود.

رومن آبراموویچ آمادگی ارائه پیشنهاد 100 میلیون یورویی برای این سه بازیکن را دارد. مبلغ مورد نظر برای جدایی فیلیپه از اتلتیکو 24 میلیون، گودین مبلغی مشابه و کاستا حدود 50 میلیون یورو است.

علاوه بر این مورینیو به دنبال این است که بازیکنی مثل تیاگو که قراردادش تابستان با اتلتیکو مادرید به پایان می‌رسد، را برای رهبری بازیکنانش به تیم اضافه کند. این بازیکن 33 ساله که پیش از این یک سال در باشگاه غرب لندنی زیر نظر مورینیو بازی کرده است، یکی از دوستان نزدیک کاستا است و شاید بتواند به تطابق این بازیکن با زندگی در انگلیس کمک کند.

با خروج فرانک لمپارد، این هافبک می‌تواند رهبری تیم را در دست بگیرد اما باید منتظر ماند و دید که او در انتخاب بین انگلیس و ابوظبی کدام را انتخاب می‌کند.

علاوه بر این احتمال دارد تیبات کورتوئیس، دروازه‌بان بلژیکی به چلسی بازگردد. اتلتیکو نسبت به ماندن این دروازه‌بان در تیمش بدبین است اما همچنان در حال مذاکره با چلسی است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 13 / 3 / 1393 ا 10:47 AM نويسنده : REZA ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.